Hemmelig perlevennpakke i Mai Jeg får skylde meg selv at pakken kom sent. Jeg hadde helt glemt ønskelisten denne mnd.
Men den hadde ikke blitt noe annerledes enn i april. :o)
Full klaff på alt i denne pakken.
Swarovski, ferskvann, metall og glass levert i en praktisk box.
Kjedet ble utydelig, men det er klare krystaller i innfatning, lenket sammen med øsken.
Dette gleder jeg meg til å gjøre noe ut av, alt sammen.
Her er det ikke mye som blir liggende å "støve" ned, garantert.
De første som får ben å gå på er nok de lekre runde Swarovski i Aqua-farge.
Akkurat noe slikt jeg trenger til et ferskvanns smykkesett jeg jobber med om dagen. :o)
Til sist noe godt å kose seg med.
Takker så mye min venn, hvem du nå enn er. :o)
Ingen tips fulgte med, så jeg har ikke peiling på hvem du er.
Har dessverre ikke tid til å granske alle blogger akkurat nå i disse "male hus" tider.