JUNI-PAKKEN FRA MIN HEMMELIGE PERLEVENN
Snakk om lykke!!!! Her var det masse lekkert. De perlene med Swarovski (øverst til høyre) er bare så flotte og tunge. Tunge er forresten de fine metallperlene også.
Jeg synes kjedene henger mye penere når det er litt tyngde så dette var midt i blinken. :-) Her er det i tillegg 4 stooore låser, klare fasetter, stardust og kjetting.
.
Stor takk til Inga.
Hun hadde vært ute og tatt seg en eksamenspils slik at jeg kunne gjette riktig, for det er ikke like lett bestandig det se. ;-)
.
.
Gleder meg til høsten så jeg får tid til å lage litt smykker igjen.
Nå om dagen er det bare MC-kjøring som gjelder.
Jeg har vært med og startet opp en MC-klubb bare for jenter. :o)
Sjekk vår web-side om du har lyst. ;o)
.
.
GOD SOMMER TIL DERE ALLE, KOS DERE MED SOL OG VARME.
.