Oktoberpakken

Se på alt dette flotte som jeg har fått!!!!
Det må da være langt over budsjett???
De åtte sorte diskene blir brukt allerede i kveld. ;o)
En streng med noe jeg tror er Agate og en streng med flotte ferskvannsperler.
En haug med Amethyst-chips?
Tøffe motorsykkel-charms akkurat som jeg ønsket meg. :o)
Kjempefine krystaller i klar og aprikos, er det Swarowski? Fine er dem uansett.
Sølvfolierte firkanter og en stor disk som heller ikke blir liggende lenge.
Stål- og sølvfarget kjetting som alltid er forbruksvare.
Og sist, men ikke minst to lange kjeder og wire-klemmer i 925s.


Alt dette flotte var pakket i en søt box formet som en sommerfugl.
Denne boxen er et hint om hvem min venn er denne mnd.
Men jeg har dessverre ikke funnet igjen denne boxen noe sted.
Må nok følge med litt mer javnlig tror jeg.

  I tillegg fikk jeg en pakke Läkerol XTREME som kommer godt med nå som jeg er midt oppe i en runde med influensa her.

Tusen, tusen takk........